Deletedmom0065 Valla Ben esinize katilmiyorum. Hamilelik surecinde bakilabilir. Sikistirmayalim, iyisini bulunca alalim, indirimi takip edelim, sogukta cikmayayim diyen arkadaslar var. Ben onlara katilmiyorum. Ben hamileligimin basindan itibaren araba ve besikleri internetten inceledim ve bir Kere magazadan baktim. Hamileligim ortalarinda ikisini aldim.
Araba hep ihtiyac ve her ay bebek dogdugu icin oyle kisin indirime falan girmiyor. Baska durumlara bagli intwrnette indirimler oluyor.
Puset ve araba fonksiyonu olan bir sey aldim, daha uyguna denk geldi.
Ayrica illa markete vs esimi niye bekleyeyim, kendi canim isterse giderim. Haaa hava soguksa gitmeyeceksem gitmem, Ama bebek arabam dursun evimde icim rahat etsin.
Avm gibi bir yerde, bebek uyutmak için vs. evde kullanılanlarda var.
Bence erkekler bu işlerden pek anlamıyorlar. Benim eşim anlayışlı, destek olan biri ama bir kere çok iyi bir markanın arabasının indirimini “biraz bekleyelim” dediği için kaçırdık. Bir ara kayınvalidem kendi almak istedi öyle bekledim ( o da doğumdan sonra almayı düşünüyordu). Sonra istediğim arabayı sipariş verdim, kullanacak biziz. Kayınvalidem ile de konuştuk, o almak istediği arabanın parasını bize verdi sağolsun. Üzerini ben tamamlamış oldum. Kimse mağdur olmadı.
İnternetten arada denk geliyor, aldığım tarz arabaların aşağı yukarı fiyatları belli, pek değişmiyor. Niye bekleyeyim ki ?