Dilaraa25 Kızlar sizce güney emir asrın ve ayaz sizce bu isimlerden kulağa en hoş gelen hangisi çok kararsızım bı türlü bı isme ısınamıyorum🙄
Dilaraa25 Shdaa evet cnm doğru söylüyorsun asrın fovarim ama eşim pek beğenmiyor o yüzden soğuyorum bende
Shdaa Dilaraa25 bir arkadasım Doğum yaptı adını ayaz Alp koydu beğeniyorlar benimde oğlum olacak inş adı ASiL olacak rabbim izin verirse bilgin olsun belki işine yarar 🤔😬
Dilaraa25 Shdaa ismi çok güzelmiş oğlunun adıyla uzun ömürler yaşasın imz rabbim kucağımıza almayı nasip etsin kaç ayliksin
Shdaa Dilaraa25 ah cnm ben 31 den sonra hiç uyuyamıyorum 🙄🙁etmen uyku özledim ve gerçekten son zamanlar hem zor hem hiç gecmiyor bence 30 a gelmeden kıymetini bil 😊
Dilaraa25 Shdaa doğru söylüyorsun cnm ben normalde de uyumadım ilk ayakr saat 9 olmadan uyuya kaliodum bu aralar gene uyuyamıyorum