Mart_annesi Kızlarr ben 18+3 gunluk gebeyim ben bebegimin harketlerini gayet net hisedyorum hata cok harketli masallah ama distan ne zaman hisedilir acba cok merak edyorumm babamiz ne zaman hisedicekk :)))
Shdaa Mart_annesi cnm benimki 23/24 te bayağı dışardan bakılınca pıt pıt tekmelerini görüyordu inş sende yaşarsın az daha bekle