AyCa06 Merhaba güzel anne adaylari ve anneler oğluma isim ariyoruz ne kadar zormuş 😅 aslinda bi kaç isim var aklimizda sizce hangisi güzel ve başka ne isim önerebilirsiniz? Edis (suan favorimiz 😊) Umut Güney Ensar
Duygu91 AyCa06 bende 31 haftalığım ve oğluma Ensar ismini koymayı düşünüyorum bence güzel bir isim 😊💙
GF01S AyCa06 aynen canım allah yardımcınız olsun benimki kız olduğu için zorlanmadık ama erkek isimleri zorluyor😂🤣🤗🤰