Smyr16 27 de yaptım 12 saatlik bir uçuş ondan sonra da epey bir ağrım sızım olmuştu. Doktorunuz rapor vermesi lazım muhtemelen nst’e bağlayıp ondan sonra verecektir vereceksede. Peki gidip tekrar dönücek misiniz? 35’ten sonra uçmanız yasak, havayolu şirketleri kabul etmiyor malesef.