Nuraslanklc Dururken birşey yok hareket edince yürürken falan baskın bi ağrı oluyor sanki bacaklarım ortadan ikiye ayrılıyor gibi 😟 28 haftalığız gün içinde de bi kaç gündür karnımda sertleşme bebeğin toplandığını hissediyorum.. bu haftalarda sizlerde yaşadınızmı tecrübelerinizi paylaşırmısınız
Elmiramm Nuraslanklc sertleşme toplanma için bişey diyemem ama o ağrı bendede var canım 27 haftalığım bende
Elmiramm Nuraslanklc seni korkutmak olmasın ama kasılma doğum belirtisi diyor doktorlar ihmal etme git Bi doktora
Rahtes Nuraslanklc ben 34 ten sonra hissettim. Bebeğim kanala girmişti o zamankarda. İstenilen baskı o
[silindi] Ben 30+4 haftalığım ama bugün bende aynı şeyleri yaşıyor gibiyim. Bende burda bekleyeyim bari 😐
Nuraslanklc Elmiramm yarını bekleyeyim diyorum bende yalancı sancı olayı varya birde doktora koşturmak istemiyorum hemen😕
Elmiramm Nuraslanklc Sonucu iyi olsun da koşturmuş ol Allah korusun sonradan yaşayacağın Bi pişmanlık mı ilerde gülerek anlayacağın Bi anı olarak kalması mı daha iyi
[silindi] Nuraslanklc kasılmalar sertleşme 15 dk da bir oluyorsa eğer öyle gel demişti doktor. Onun dışında günde 5 6 kez olması normal yalancı sancıdır dedi
Nuraslanklc Elmiramm haklısın ama arkadaşın dediği gibi 15 dk da bir değil sertleşmeler şu an ağrı çok fena yürütmüyor🙄
Nuraslanklc [silindi] bunları duyacağıma eminim😟 ama bu ağrı bi anda çıktı onu anlamadım neden olur ki
[silindi] Nuraslanklc onu hiç bilemiyorum işte. Benim de derdim o. Aslında sol kasıkta her zaman ağrım vardı yürümeyi hareketi zorlaştıran ama bugün aşağıda hissediyorum. Aynanın karşısına geçip karnıma bakıyorum resmen bebek aşağı mı indi ki diye. Evham yapmak da istemiyorum
Nuraslanklc Elmiramm eşim dedi gidelim diye de yok dedim uyudu şimdi yazık kaldırmayayım diyorum şimdide😕
Elmiramm [silindi] beni de korkuttunız sizin adınıza lütfen Bi kontrole gidin kızlar 3 hafta önce bende ağrı çektim 3 gün baktım bebeğin hareketleri kısıtlandı gittim enfeksiyon çıktı doktora enfeksiyon bu kadar ağrı yapar mı erken doğuma kadar götürür dedi
Nuraslanklc Elmiramm hareketleri de normal gibi azalma falan gözlemlemedim bende en iyisi yarına kadar bekleyeyim böyle giderse geçmezse yarın gideyim doktora acile gitmeyi hiç sevmiyorum 😕 en azından kendi doktoruma giderim
[silindi] Elmiramm benim enfeksiyonum var maalesef uzun süredir ve geçmiyor. Erken doğum riski olur diye söyledi benim doktorum da. İlaç kullanıyorum hala umarım vaktinde olurlar 🤲🏻
Elmiramm Nuraslanklc baba olmak kolaymı canısı kaldır 2 saat en fazla uykusuz kalır bebişin canı sağolsun
Elmiramm Nuraslanklc Rabbim sağlık versin kuzum hepinize o zmn içini ferah tut RABBİME emanet et bebeğini o zmn bende dua edeceğim sizin için
Elmiramm Nuraslanklc 27 yim canım ilaç kullandım şuan geçti ama her kontrole gittiğimde bakılacak tekrarlama riski var