Elifmeva34 Adetime bir hafta kala iki gün lekelenme bugünde az bir akıntım vardı. Belimde ara ara çok ağrıyor ve tutuluyor. Onun dışında bir belirtim yok. Sizce hamilelik olabilir mi. Böyle birşey yaşayan arkadaşlar var mı
Minedy Elifmeva34 lekelenme yerleşme kanaması olabilir mi 🤔 benim başıma gelmedi ama 1 kala kahverengimsi leke gelenler genelde gebe oluyor
Kumsalinannesii Elifmeva34 bendede çok oluyordu hep yerleşmemi acaba DİE düşünmeden edemiyor insan. Ama sökülemedigim için oluyormus biraz bekle adetin başlar belki