sibelll kullanmadığınız izinler doğum sonrasına aktarılıyor. Ama en geç 37.haftada çıkmak zorundasınız izne. Daha fazla çalışamıyorsunuz. 37.haftada dr unuzdan doğum öncesi analık izni raporu alacaksınız. Eğer 34. Haftada ayrılmak istiyorsanız yine doğum öncesi analık raporunuzu doktorunuzdan alıp, kurumunuza vermek zorundasınız. Eğer 34.haftada izne ayrılırsanız geriye kalan izniniz otomatik olarak doğum sonrasına aktarılacaktır.