Reyham_1993 Merhaba kızlar ıkıncı gebelıgım ılk hamileliğim cok guzel gectı ve suan yıne hamıleyım 5 aylık bugun doktora gıttım adet tarıhıme gore gebelıgım 2 hafta gerıde gosterıyor ultrasyon nomerlde 23 haftalık olmam gerekırken 21 haftalık gozukuyor ultrasyonda ankarada 2 doktora gıttım ıkı ultrasyonda da aynı durumdu ama doktorlar bunjnla ilgili bebegınızde gelısım gerılıgı olur dıye demedıler 2 lı tarama yaparken bıle masallah bebegon cok harrketlı bıle dedıler ve test sonuclarımda cok ıyı cıkmıstı.bugun gıttım doktor baska sehırdekı doktorum bebegın 2 hafta gerıde gelısım gerılıgı olabılır dedı ya da yumurta gec dollenmıs olabılır dedı ben emınım bebegım saglıklı ama yınede ınsan tereddut edıyor.boyle basına gelen var mı acaba