Viyanarin21 Kızlar benim karnımın altkısmında agrı var şiddetli değil ama var neden oluyor olabilir acaba
Elzeminval Viyanarin21 benim de vardı da dün kontrolde sordum doktor normal dedi endişe edecek birşey yoktur içinizi ferah tutun