Esraammar Merhaba kızlar 2014 te doğum yaptım ama sütüm fazla gelmedi oglum 1 ay erken dogunca memeyi tutamadı gögüslerim zaten büyüktü boyuma ve kiloma göre, aşırı derecede ağrı yapıyordu omuzlarımda bebekte tutamayınca memeyi göğslerim taş kesildi iyice şişti 8 aylıkken oğlum ameliyat oldum dr a sağlığıma kavuşacak boyutta küçültmesini istedik süt kanallarına dokunmadık dedi üzerinden 5 yıl gecti simdi 27 haftalık hamileyim gögüslerimin altında hala hassasiyet var dokunduğumda karıncalanma oluyor ikinci olacak ama ben emzirmek istiyorum ameliyat olup emziren varmı acaba ??
Teachermomma Esraammar merhabalar bende 5 yıl önce meme küçültme yaptirdim.Suan 34 haftalik oldum bende bu konuyu merak ediyorum.Gecen forumdan bir bayan yeni doğum yaptigini ve emzirdigini söyledi.oda bizim gibi çok endişe ediyordu.
Dmterdo Canım bende meme küçültme ameliyatı oldum.Bende 8 yıl önce ameliyat olmuştum. Ameliyat olduğum doktoruma gittim emzirebileceğimi söyledi. Herkeste olan sorunlar yaşanabilir ancak ameliyat olmandan kaynaklı emzirememe durumun olmayacak dedi. Bende 24 haftalık hamileyim bende senin gibi merakla bekliyorum.
Esraammar Çok araştırdım ama hiç emziren duymadım net bir cevap alamadım doktorum da süt kanallarına dokunmadım dedi inşallah bolca sütümüz gelir oğlumu emziremedim inşallah kızımda emzirebilirim Dmterdo
Esraammar Verdam yaaa ama gögüs ucum aşırı hassas ucuna dokunamıyorum dokundugumda azcık sıktıgımda sızlıyor korkutuyor bu durum ilk cocukta sütüm zaten sıkıntılıydı inşallah bu bebegim de gelir 😔
Verdam Esraammar normaldemi oyle hamilelik te mi oyle oldu cunku hamilelikte gogus ucu cok hassas oluyorda
madre Akrabam üç yıl önce meme küçültme ameliyatı oldu ve geçen sene bebeğini emzirebildi, ben on beş sene önce bu ameliyatı oldum, bana da süt bezlerime dokunmadıklarını söylemişlerdi, şu anda ben de gebeyim ve emzirebilecek miyim çok merak ediyorum.ne olursa olsun bir risk var
Teachermomma Zehranur94 bende meme asimetrisi vardı biri aşırı büyüktü bundan dolayı devlet karşıladı ücretsiz oldum.bana göre hiç zor değildi sadece ilk odaya geldiğinde ağri kesici vurulana kadar biraz ağri oluyo.oyle aman aman bir aci hatirlamiyorum.
Teachermomma Bu ameliyatta kullanılan teknik de çok önemli.sizlerde hangi teknik uygulandı.sadece meme başı kesisi mi, yoksa meme başı ve aşağıya düz bir çizgi şeklinde inen lolipop tekniği mi, yoksa ters t tekniği mi uygulandı?
Esraammar Teachermomma meme cevresi ve ters t seklinde uygulanı prof dr ethem güneren yaptı bezmialemde ozel bölümde
Esraammar Teachermomma benim küçültme oldu vücuduma göre cok cok büyüktü 57 kiloydum dogum dan sonra goguslerim 100 ü geciyordu
Teachermomma Esraammar o teknik bildigim kadarıyla çok büyük göğüslerde uygulanıyor.Eger doktorunuz dokunmadim dediyse sadece yağ olan kısmı almış olabilir.
Teachermomma Esraammar göğüs ucunuzu biraz sıkın süt benzeri birşey geliyor mu.bende geliyor ama ışte emin olamıyorum.bazialri diyor ya tisortum islaniyor bende sadece sıktıgımda geliyor.
Esraammar Teachermomma yok hayır gelmiyor ilk hamileligimde de yoktu zaten sütüm cok azdı oğlumda erken dogunca hepten gitti