Gakansu hamileliğimin başlarında o hatayı azda olsa yaptım şuan 8. ayın bitmesine yaklaştım, yaklaşık 6aydır ağzıma sürmüyorum eğer yapabilirseniz yapmayın sağlıklı bir birey için bile ne kadar zararlı biliyorsunuz, o küçücük canı dumana boğmayın😊 birden bırakmayı deneyin ben azda olsa hissetmeye başlayınca dedim ben ne yapıyorum hem kendime hem bebeğime bıraktım ve inşallah böyle devam eder..