1PrensAnnesi Arkadaşlar oğlumda sanırım göbek fıtığı var göbek deliği dışa çıkıyo bastırınca giryo acı yok ama sancılanmaktan tekrar çıkıyo yaşayanınız duyanınız varmı acaba nasıl bi yol izlenmeli ki🤷🏻♀️
Birnehirbirdeniz 1PrensAnnesi benm kizimda vardı göbek fıtığı bi kaç kez hastaneye goturdum doktor büyüyünce geçer dedi şimdi 4 yasinda bi sikayetimiz yok ama göbek deliği çukur değil biraz topluk var korkulcak bsey yoktur inş. Sizinkinde de
Tugceates 1PrensAnnesi benim oğlum da da olmuştu canım senin tarif ettiğin gibiydi doktor zamanla geçer korkmayın demişti bir iki aya geçti yinede bir doktora danış derim bu arada bi arkadaş yazmış para bağlıyorlar diye doktorum bize bu durumdan büyüklerinize bahsetmeyin para bağlarlar demişti doktorlar uygun bulmuyo zararı yada faydası nedir bilmem tabi🤗
Meray Bizim kızınki de ağlarken çıkıyordu bastırınca içeri giriyorsa göbek fıtığı değil demişti bize doktor ama bi doktora götür istersen
1PrensAnnesi Meray evet bastırınca giriyo acı filanda hissetmiyo çok denedim 😞 ama ciddi bişeymidir meraktayım
Ayse 1PrensAnnesi canim yegenimdede vardi annemler para sardilar o sekilde geri iceri girdi ama seni yaniltmak istemem once doktora goturun tabiki ciddi bir durum olmasin
1PrensAnnesi Tugceates inş bzmkide öyle olur canm ya geçsn bitsn😞 O zmn denemeyeyim hiç o para işini allah korusun mikrop kaptırırım
Ayse 1PrensAnnesi bozuk parayı once kaynaticaksiniz daha sonra buzluga koyucaksiniz mikrobunun olmesi icin. Daha sonra parayi göbek cikintisina koyuyorsunuz sargi bandiyla da bantliyorsunuz. bizimki o sekilde gecti internetten arastirabilirsiniz biz ordan bulup yapmistik
yilmazinannesi 1PrensAnnesi bir pamuğa yada bebeğin çorabın içine koy ve sar parayı sonra bantla yapıştır göbeğine. Her banyoda bunu yenile. Yalnız bantları açarken yağ döküp yumuşattıktan sonra aç ki canı acımasın