Elifb bende ilk 3 ay emzirdim ama emzirdiğim dönemde çok kötü oldum . Hem hamileliğin ilk zamanları mide bulantısı iştahsızlık üstüne bir de oğlumun beni emmesi sizin nasıl bilmiyorum ama benim oğlum tam bi meme hastası masallah yemesi çok iyidir bizimle sofraya oturur biz ne yiyorsak oda onu yer afedersiniz gegirirdi ardından sanki hiç yemek yememiş gibi birde gelip beni emerdi ve bırakmazdı gece 3 saatte bi kalkardı bu bahsettiğim 19 aylık zamanları en son 3 aylık olduğum zaman doktorum artık bıraktırmam gerektiğini söyledi hem benim icin hem de karnımda ki bebek için . Bizim zaten plansız bi gebelik oldu bu gebeliğim yoksa ben oğlumu 24. Ayına kadar emzirmeyi düşünüyordum ama hamilelik ve emzirmeyi bi arada yapamadım çok halsiz düşüyordum