Normalde özel hasteneye gidiyorum ama bugün detaylı ultrason için randevu almaya şehir hast. Gittim bu Necati beye denk geldik detaylı ult daha 3 haftam var gelmişken bi bakalım dendi. Bakar bakmaz bu bebeğin beyninde kist var iki taraftarda seni riskli gebeliğe yönlendiriyorum hemen aminosentez yapılsın bu kromozom bozukluğu doktorun nasıl görmedi vs vs ağzından çıkan her kelime kurşun gibi üstüme geliyor adam ne hale geldiğimi görüyor istemiyorum diye imza attırma derdinde. Hemen kendi doktoruma gittim çok normal bi kist olduğunu söyleyip içimizi rahatlattı. Yazık oraya muhtaç olanlara.