ekara Ayse-karadag ben ileri haftalardayım ama 16. haftada kasık bel ağrıları olabilir ama kanama hiçbir haftada normal değildir. Doktora gitmeniz gerekir
busra-mutluanne1 Bel ağrısı kasık ağrısı normalde canım kanama azda olsa normal değil geç kalmadan bi doktorunla görüş derim bende 16 haftalığım normalde bi hafta önden gidiyoruz 17 gibi gözüküyorum
ekara Ayse-karadag olsun tek damla bile tehlikeli. Düşük tehlikesi olabilir. Yarın sabah mutlaka gidin. Bazen düşük önleyici ilaçlar veriliyor
Ayse-karadag ekara zaten ilk aylarda düşük tehlikesi geçirdim ilaç kullandım haftada bi iğne de kullandım