Tugbaymnkurt Arkadaslar merhaba tup bebek yaptirsim. 5 haftada kese gorundu 6+0 da kesede embriyo gorundu kalp atisi yoktu 6+4 de tekar gittigimde kalp atisi gene yoktu. Ben mi aceleci davraniyorum. Normal mi bu durum arkadaslar
hemsireanaa Tugbaymnkurt valla ben de 6+ 2 de baktırdım karnımdan bebek bile görünmedi canım ancak alttan bakınca göründü.kalp atılını ekranda gördük ama çok az duyuldu.yarın tekrar gidicem .doktor sana karnından mı baktı
Deletedmom099 Tugbaymnkurt benim tüp bebek değildi 7. Hafta da duymuştum doktor 9. Haftaya kadar korkma demişti
Szeys Tugbaymnkurt Benim de tüp bebek 6+1de gittim kese kalp atışı her şeyi göründü ama 8 9 haftalarda bile duyanlar oluyo illa hemen duyacaksın diye bişey yok. Boşa korkutuyolar bazen insanları sen sabret dua et Allahın izniyle bişeycik olmaz
dfnomr Tugbaymnkurt canim benim de 6.haftada gorunmemiati doktor acele etmeyelim iki hafta sonra bakalim demisti 8.haftaya kadar duyuluyor stres yapma hamileligin tadini cikar :)
Tugbaymnkurt hemsireanaa evet canim kese de embriyoda var. Ama kalpa timi henuz yok dedi 6+4 bubarada 6+4 diyorum ama ultrasonda 6+1 cikti. Hep farkli cikiyor zaten. Bebegimin kalp atisini duysam yeter
Buketttt Tugbaymnkurt canım hemen panik yapma, belki gelişme evresindeki birdahaki gittiğinde görürsün ve duyarsın inşallah. Bende tüp bebek yaptırdım endişeni cok iyi anlıyorum. O kdr emek o kdr heves allah boşa çıkarmaz inşallah🙏🧿
Tugbaymnkurt Deletedmom099 benim doktorda.beni korkuttu istee 6 jaftalikken duysam.iyi olacakti felan dedi bende hocam.10 haftaya kadar yolu var sanirim bu kalp atisinin oyle okumustim dedim. Oda hayir embriyo goruldugu zaman kalp atisi da olmali dedi. Korktum baya bakalim insallah yarin duyarumm
Deletedmom099 Tugbaymnkurt bu doktorlar çok seviyolar yeni hamile kadınları korkutmayı bana da 5. Haftada kese göründü ama dış gebelik mi normal gebelik mi haftaya görücez deyip korkutmuştu hiç korkma başka doktora git bana kendi doktorum 9. Haftaya kadar korkma dedi 7. Haftada duyduk
Tugbaymnkurt Deletedmom099 in Deletedmom099 Hey Allahim kese yi gorduyse dis gebelik nasil oluyor kese gorunmezse ondan supheleniyorlar. Ne sacma. Insallah duyarim canim gerildim biraz.
Sumeyyecalim Szeys bende tüp bebek yaptım 6+6 gittim kese iyi büyümüş bebekte var ama kalp atişi yoktu cok korktum acaba olurmu kalp atişi