gzm1666 canım merhaba benimde ilk gebeliğimde değerlerim hep 1,5 kat arttı.beklenen bir yükseliş vardı ama yeterli değildi kese de gözükmüyordu.doktor dış gebelik yada sağlıksız gebelik dedi tabi operasyon olmadan hangisi olduğunu bilemiyorlar. Düşük olması için iğne yaptılar düşmedi.sonra direk kürtaj oldum.kürtajdan sonra değerlerimde birden düşüş oldu ve bu sebeple dış gebelikten değilde sağlıksız gebelikten dolayı olduğunu öğrenmiş olduk..