Semaaonursnmz kız beni çok güldürdün o sezaryen anında olanlar için...o sonda bide ibrahim Tatlıses tuzu biberi oldu koptum resmen kahkaha attım ♥️😃😃 canım benim çok büyük geçmiş olsun. Gözün aydın çok şükür hepsi geride kaldı. Benimde eşim suriyede.. ☹️ üstelik 11 ay oldu gideli.. Dönüşleri belli değil. Izinleri açılmadı bile. Bende normalde Aydın'da oturuyorum ama ailem yurt dışında olduğu için kaynanamgilde kalıyorum...