Nurcan1710 Merhaba 7+2 hamileyim midem sürekli bulanıyor ama aynı zamanda yemekte yiyorum ve doymama hissi var sizlerde de var mı aynı durumu yaşayanlar yazabilir mi Folikasit içinde daha fena bi şekilde bulantım oluyor
HilalAltun Nurcan1710 ben de sekiz haftalığım aynı böyleyim ya.. hem aşırı bulanıyor hem sürekli yemek yiyorum. Aynı zamanda çıkarıyorum da bu aralar. Yemekten kalkıyorum ama sanki karnım aç gibi.. çok çok fenayım 😔
Nurcan1710 HilalAltun yani diyorum kendi kendime acaba normal mi? böyle devam ederse baya kilo alacağız gibi kusma da var bende ve koku hassasiyeti
HilalAltun Nurcan1710 bende çok fenayım. Benim ikinci hamilelik bir oğlum var onda çok güzel geçmişti.. bu böyle geçince çok fena oldum 🙄 şimdiden iki kilo aldım kusmama rağmen
Ftmrmzn Bende 8+6 yım dogru duzgun yemek yiyemiyorum midem yanıyor bulanıyor ama kusmuyorum bulantı ilaci kullanıyorum o biraz hafifletiyo ama istahim hic yok 2 kilo verdim koku hassasiyetide cabası
Belmaaa 6+ 5 im çok fazla açlık hissediyorum bulantı bir iki defa oldu ama hiç doymuyorum zaten 60 kiloyla başladım napıcam bilmiyorum 🤷♀️
Nurcan1710 hemsireanaa ikisi bi anda zor oluyor hem yemek hem bulantı birde yememiş olsam Bebek gelişi nasıl olur bilmiyorum belki ilerleyen zamanlarda bende yiyemicem kokuları duyduğumda kusma geliyor bana sadece
hemsireanaa Nurcan1710 zaten şu an bebeğin çok ihtiyacı yoktur kandan besleniyolar bende aç kalmıyorum ama iştahlıfa yiyeniyorum
Nurcan1710 Birde ruh halleriniz nasıl yani normalmisiniz huysuzluk sinir öfke var mı ben aşırı normalim sizde durumlar nedir
Bnnrbkrgl 5+5 benimde hamile olduğumu dün öğrendim, bütün gün yattım kemiklerim agriyordu, üşüdüm dondum hatta sonra midem bulandı bir ara ama uyudum tüm gün uyudum neredeyse hasta oluyorum sandım ama reglim gecikmişti, birde ufak bir hap gecikmesi olmustu. Eşime gelirken test almasını söyledim oda yok artık grip oluyorsun dedi kapattık. Eve geldi hadi doktora gidelim ilaç vereyim vs. O testi yapmadan hiç bir yere gitmem hiç birsey de içmem dedim bir koşu nöbetçi eczane bulup testle geldi inadımdan 😂😂 o çorba yaparken WC ye girdim ve test pozitifti evliliğimin 7. Ayında tamda 6. Yıldönümümüzde ve en güzeli de 29 Ekim cumhuriyet bayramımızda bir evlat sahibi olacağımızı öğrenmiş olduk. Bir mide bulantısı nelere Kadir oldu bizde arkadaşlar ❤️❤️