ZAsk [silindi] Ben düşünüyordum ama hem devlet hem özeldeki doktorum olamayacağını söyledi. İlk oğlum 9,5 yaşında olmasına rağmen. Rahimin yırtılma riski varmış 😒
ezehra [silindi] bende çok istiyorum ilk sezeryan oldu 4 ay olacak. Normal doğum içimde kaldı resmen inşallah nasip olur ya. Hem dsha çabuk toparlanıyo insan ben çok zorlandım sezeryandan
Oap_12 [silindi] ben çok istiyorum. Iki doğum arası 4 yıl olacak. 33haftaligim şuan. Allahim inşllah yapabilirim:)
SuleDoruk [silindi] ben şimdilik o yolda ilerliyorum. İki doğum arasında 10 yıl olacak. Ben Zeynep Kamil'e de gittim ( ssvd yaptıran tek devlet hast) riskleri konuşmak için. Bana tek riskimin (arada ki yıldan dolayı) rahim yırtılması olacağını ama bu riskin normal şartlarda yapılan normal doğumda da olduğunu söyledi. Hatta ondan sonra eşim müsaade etti. Ama şuan bebeğim yaklaşık 3hafta önde gidiyor. Eğer böyle giderse doktorum hayal olarak kalacağını söyledi en son gittiğim de. Gerçi daha 21+3 deyim. O yüzden daha belli olmaz diyor
[silindi] ZAsk ben baya araştırdım, ssvd de olan riskler nerdeyse hepsi sezeryan sonrası sezeryanda da var, artık nerdeyse çoğu doktor bunun farkında ve sezeryandan sonra normal doğumu öneriyorlar
ZAsk [silindi] Maalesef.. Zaten iri bebek olduğundan ilki sezaryendi. 2.oğlumda iri bebek. Sağlığını riske atamam dedi doktorlarım. Hayırlısı
SuleDoruk zmrtcskn evt vücut olarak çok iyi. Doğum yapmamış bir vücuda dönmüş artık diyor. Ama bebek çok iri olursa riske atmam diyor
Minnosannis1 SuleDoruk bebek iriyse alttanda çok kesiyorlar veya zor doğum olursa. Sezaryenden farkı kalmıyor o zaman
ezehra Yasemin58 her ikiside. Neden öyle oldu bilmiyorum 15 saat sancı çektim sunide dahil bünyeme ağır geldi galiba. Kalkamadım bile ilk yürüyüş için
SuleDoruk Minnosannis1 evet canım doğru. Benim doktorum da zaten öyle bir durum da karından kesmeyi tercih ederim diyor. Zaten bende bu durumda ısrarcı değilim. Tabi ki normal yapmak isterim ama buna hem bebeğim hemde vücudum izin verecek mi bakalım diyorum. Artık kısmetimiz de ne varsa onu yaşarız.