Mr1517 Hayırlı akşamlar hanımlar, sezaryan oldum 20 gün oldu bugün fakat doğum çizgilerim geçmedi hatta karardı göbek deliğimde normalmi ? Öneriniz varmı ?
Kbramsa Mr1517 benim de 15 gün oldu ve sanki göbeğim de karardı gibi geliyor bide karnım çok acıyor içi sizin de öyle mi
Mr1517 [silindi] dahada kararıyor gibi geliyor bana ya sebebi ney acaba ve nasıl geçer inşallah bilen birisi vardır
Mr1517 Kbramsa ağrı sızı normal hatta şişkinlik sertlik bile. Çözümü bol duş ve buz kompleksi yapmak ( bana iyi geliyor ). Birde bende ilaçlar alerji yaptı 1 hafta kullanabildim alerji ilacı kullanıyorum şuan o daha zor benim için 😭
Kbramsa Mr1517 ilaç olarak bende bitek parol bide folik asit verilmişti o kaldı zaten ama alerji berbat bişey allah yardımcın olsun
Mr1517 Kbramsa bana agumentin bir tane daha yazmıştı inan kaşın kaşın ölüyordum iğneler vs atlattım şükür her birimize inşallah 🙏🏻
Kbramsa Mr1517 bana bi kutu verilmişti ama çokta tedirgin oldum hatta sütten çocuğa geçmez mi ağır diye. Tüh atlatmışsın ya çok şükür 🙏🏻 Az kaldı 40ları çıkınca herşey rahat olur inşallah
Ec8791 Sezeryan sonrası bende baya halsizlik ve bulanıklık oldu bir ay oldu yavaş yawaş geçio sizde de oldu mu