Pnaratnn yani şöyle düşün bence insanlığın başlangıcından beri kadınlar hep doğum yapmışlar. Önce normal doğum, tıp ilerledikçe ve zorda kalındıkça da sezeryan. Kimseye bir şey olmamış çok şükür hayatlarına devam etmişler. Ben böyle düşündükçe ve yeni doğum yapmış kişileri gözlemledikçe rahatlıyorum. Hani diyorlar ya “geçince bir şey kalmaz” diye, geçtiği ana odaklanmak gerekli sanırım 🙊🙈🤷🏼♀️