Ebrueken Her gün merakla okuduğum doğum hikayelerinden birini yazmanın ne kadar heyecanlı olduğunu az çok tahmin edebilirsiniz güzel anneler ve anne adayları 😇 Öncelikle 23 ekim çarşamba günü açılmayı tetikleyen kasılmalarım başladı ve doktorumun ve tabi ki bizim henüz doğum için çok erken olduğunu düşündüğümüz için doğumu durdurabilmek adına gerekli tüm herşeyi yaptık, fakat benim sabırsız oğluşum durmadı, kullandığımız ilaçlar bizi sadece 26 ekim Cumartesi gecesine kadar idare etti Cumartesi gecesi gelen ağır sancılar sonucunda kendimizi hastane de bulduk nst de çıkan sancılar doğum sancıları olmasına rağmen açılma hala yoktu. Yapılan teknikler sonucunda çok ağır bir enfeksiyon geçirdiğim tespit edildi. Ateşim 40 dereceye kadar yükseldi ve tüm bunların sonucunda bebeğimin kalp atışları bizi korkutmaya başlamıştı. 3 gecelik hastaneye yatış serüveninin ardından 4. Gün sabahında artık bebeğimizin sezeryanla alınması gerektiği ama henüz küçük olduğu içinde riskleri konusunda bilgilendirildik. Tüm risklere ve korkularıma rağmen bebeğimin sağlığı için kabul ettim. 29 ekim salı günü sabah katar verildi ve acil bir şekilde sezeryana alındım😓 önce epidural olarak başlayan ama daha sonrasında kasılmalarım yüzünden kesinlikle uyuşmayan vücudum sebebiyle tamamen uyutularak ameliyata devam edildi. Tüm bu acıların yanında düşündüğüm tek şey bebeğimin sağlığı olduğu için uyanır uyanmaz bebeğim iyi mi küveze alındı mı diye sorduğumu hatırlıyorum. Veeee işte mutlu son.. 29 ekimde bir cumhuriyet bebeği dünyaya geldi 35+5 te olmasına rağmen 2930 kg 49 cm uzunluğunda güçlü mü güçlü oğlum açtı dünyaya gözlerini. Bu yıpratıcı ve yorucu süreci sadece onu gördüğüm anda unuttum. Annelik gerçekten çok güzel şeymiş❤️ Allah tüm anne adaylarına evlatlarına sağlıkla kavuşmayı , evlat isteyen her kadına da bu mucizeyi yaşamayı nasip etsin 🙏🏻
Lavin_26gul Ebrueken maşallah bebeğinin kilosu da boyu da çok iyi bi sıkıntı yaşamamışsınızdır umarım Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin. Kasılmaların nasıldı canım bende 33+6 yım arada karnım sertleşiyo korkuyorum erken mi gelir diye
Ebrueken Lavin_26gul doktorunuzla paylaşın bence Çünkü bende kasılmaları ağrı şeklinde değil sertleşme şeklinde hissettim hep
melikeyakisikli rabbim acısını göstermesin öncelikle vatanına milletine hayırlı bir evlat olsun, bebek küveze mi alındı yoksa yanınızda mı ?