Sevalersin 34 haftalığız zaman geçmek bilmiyor, sabırsızlık hissi iyice arsızlaşmaya başladı sizde durumlar nasıl kızlar? 🥺🤷🏼♀️🌺
Mr1517 Sevalersin İnan bu zamanlarını özlüyorsun,20 günlük oldu kızım doğalı bugün, keşke diyorum biraz daha kalsaymış inan içindeyken o geçmeyen zaman o doğunca durmak bilmiyor gibi.. hamileliğimi özledim 🤦🏻♀️👼🏻🙏🏻❤️ Sağlıkla kucakla inşallah
Glydn Sevalersin ben 38. Haftayı ortaladım heyecandan ölücem ama birisi çok rahat takılıyor orda kalıcak herhalde🤦🏻♀️
Sevalersin Mr1517 Allah bağışlasın kuzum ya öyle tabiki ama ne bileyim görmediğim halde deli gibi özlüyorum şuan bambaşka hisler içindeyim🙂
Mr1517 Sevalersin Ah ah inan içinde taşımak farklı, doğuma giderken doğduktan sonraki o an ah annesi ben varya uyuduğu zaman özlüyorum kuzumu.. Rabbim yokluklarını yaşatmasın bizlere 😇🙏🏻
Sevalersin Glydn ahahahha aynı fikirdeyiz inan, hayırlısıyla elbet çıkıcak kaçışı yok minişlerimizin 😂