Mutlu_anne20 Arkadaşlar danışmak istediğim bir konu var 8. Haftamdayım ve bu aralar çok sık idrara çıkıyorum özellikle akşamları yarım saat arayla bu normalmi yada iyi birşeymi sizce .
Pureloveee Mutlu_anne20 bende öyleyim 8 haftalık hamileyim çoğu zaman geceleri uykumdan uyanıyorum dediğin gibi özellikle akşamları daha çok oluyo doktor bu haftalarda rahim genişlediği için mesane üzerine baskı yapıyo ondan oluyo dedi 😊
Mutlu_anne20 Pureloveee teşekkür ederim canım burdan böyle güzel bilgiler almak çok güzel sağolasın ♥️♥️😊😊
Mutlu_anne20 UmudumOldun aynen canım bazen oracıkta uyuyakalıcam diye korkuyorum 😂😂 ama olsun ya inşallah sağlıklı şekilde kucağımıza alırız bebişlerimizi ♥️♥️🤰🏻🤰🏻
Mutlu_anne20 Ozican ben daha şimdiden senin durumundayım canım tualletten çıkıp geliyorum yatağa yine geliyor 😂😂
Oznurrb Ben de 20 dk da bir tuvalete uğruyorum mutlaka 😂 çok normal hem fazla su içiyoruz hem de mesaneye baskı var.