Ipek86 evet, sende mi Almanya?☺️
Ben hamileyken kadın doktoruma gösterdim testi ve kan sonucumu ordan bakarak yazdı😅
Burdaki doktorlar bazen hiçbişi anlamıo diye düşünüorum avrupada olsa çünkü uyuşmazlık testini bile anlamadı ve yapmadı öyle bişi yok dedi🤔
Oyüzden türkiyedeki doktorlar gercekten daha iyi anlıo 😁