Baby216 RabiaYusuf en son paxartesi günü gittim sadece nst girdim ve ultrason da baktılar bir sıkıntı yok haftaya pazartesi yine gel, kanaman suyun sancın olursa direk gel dedi. Alttan da bakmadılar