Hamileanneler_25
23+4 haftalık hamileyim doktorum böbreğimde büyüme olduğunu söyledi ama kaç cm demedi . Bebeğe zarar verir dedi idrarda enfeksiyon cıktı fitille krem verdi kansızlığım olduğu içinde seruma takviye kan ilacı verdi damar yoluyla onu takıyorlar pazartesi yine takilck çok korkuyorum erkenden doğmaz inşallah minigim böyle bisey yasayan oldu mu ve kaçıncı haftada doğum yaptınız