SinemYsf canım Öncelikle çok geçmiş olsun ama kendini çok yıpratma nolur bende 5 haftalık düşük yaptım herkes çok ağrılı olur doğumdan zor falan dedi ama hiç öyle olmadı sabah kanamam başladı az az geliyodu hemen gittik kese görünmüyordu doktor kan tahlili yaptı değer çok düşmüştü artık yapıcak bişey yok kendiliğinden düşer 2 hafta sonrada gel parça falan kalırsa alınır ama kalmaz büyük ihtimal dedi ve öğleden sonra 2 defa parça parça bişeyler geldi sonra normal adet kanaması gibi oldu 2 hafta sonra doktora gittim temizlenmişti hiç ara vermeye gerek yok dedi 2 ay kendiliğinden olmasını bekleyelim olmazsa gel dedi bu arada benim yumurtalıklarımda sıkıntı var tedaviyle hamile kalıyorum 2 ay bekledim olmadı doktora gittim o ay tekrar hamile kaldım çok şükür 33 haftalık olduk Rabbim sanada en kısa zamanda tekrar sağlıklı bi gebelik nasip eder inşallah ama dediğim gibi bu süreçte ne kadar güçlü olursan okadar çabuk toplarsın kendini