Muhendisannee Merhaba herkese, uzun zamandir karnimin sag ust kosesinde agrim oluyordu giderek artmaya basladi, oncesinde acile gittigimde kendi kadın dogum uzmanim nobetciydi ve bakmisti bir sikinti yok deyip gaviscon vermisti midedendir diye, bu aksam cok artinca mesaj attim, orada safra kesen var yarin gel bakalim dedi. Daha once yasayan oldu mu ? Yarin beni ne bekliyor acaba korkuyorum biraz. Bu arada 24. Haftamdayim.
Kalp26 Muhendisannee evet orada safra kesesi var taş veya camur olabılır omuza ve kürek kemigine agri vurabılır var ise yaglı baharatli ve yumurta cikolata yemenı onermem tetıkliyor
Yesimce BEnim safra kesemde taş vardı aldırdım, eğer ki safra kesene baktıracaksan muhakkak ultrason çektirmelisin başka birşeyde ya da sonradan bir muayenede belli olmaz.
ozguk Muhendisannee bişey olmaz inşallah bende çok kaşınıyorum baktırıcam sabah güzel çıkar inşallah 🤲🏻
Mnns1 Valla benim ayrıntılı usg de dr baktı ve 4mm çapında polip var dedi 6 ayda bi kontrol ettirmem gerekiyo ve her ay kan veriyorum karaciğer değerleri icin ama benim hiç agrım yoktu.insallah sende de bisi yoktur canim hemen kötü düşünme 😚