hande1234 Git canım ne olur ne olmaz. Benimde kanamam oldu 5. Haftamda keseme baktı ultrasonla göremedi alttan baktı. normal kese boyutların kesen de gayet düzgün dedi. Yerleşme kanaması ya da ilişkiden sonra olur ilk haftalar dedi progestan kullandım bir sıkıntımız yok çok şükür 11+5 olduk🙏 yine de bir doktora gidip muayene olun içiniz rahat etsin.