Tgbbgndrp Merhabalar arkadaşlar ikili tarama testimde doktorum cinsiyeti için çıkıntısı var erkeğe benziyo dedi. 16.hafta da tekrar gittim yüzde yüz kız dedi çok şaşırdık var mı başına böyle bir şey gelen yardım eder mısınız 😊😊😊
Bsraucar Tgbbgndrp 13.haftamda kız dedi hatta bacak arası boştu. 14+4de Yani pazartesi erkek dedi ama nedense benim pek içime sinmedi Sanki kız gibi hala 1 ay sonra tekrar gidecem
shsn Tgbbgndrp benmde 2li taramada 2 farklı doktor erkek dedi daha snra kız oldğnu öğrendk kız olark devam ediyoruz 32.haftamz
Tgbbgndrp Bsraucar kızdan erkeğe çok duydum ama erkeğe benzetip kız olan duymamıştım ya Valla kafamda deli sorular allah tamamını erdirsin bu arada 😊
Tgbbgndrp shsn ah teşekkür ederim soru işaretleri azaldı en azından sağlıkla kucağınıza almanız dileğiyle 😊
shsn Tgbbgndrp Amin cümlemiz canımm. Bana resm bile çıkarmıştı doktor organı dye 😀😀elimde hatıra kaldı ilerde kızıma gösterir güleriz inşallah