Asya_19 ben şu an öyleyim sürekli bişeylerden kendime kötü bişey olacakmış gibi enerji veriyorum ama hiç gerek yok benim de 3-4 günde bir göğüslerimin ağrısı tamamen geçerdi korkardım sonra geri başlardı başka bi yerde yazdım bunu bana herkes çok normal dedi bizde öyle oluyoruz dedi de rahatladım🥰