Ebru9360 moral bozmaya gerek yok yaa 🥰❤️ bende merak ettim o yüzden açtm postu anlaşılan kişiden kişiye değişiyor işte normal herkes bir olucak değil ki Yorumlar da bazısı kocaman olmus bazısı hala kücük göbekli mesela bu bile farkın göstergesi hepimiz hemen hemen aynı haftalardayız birde canını sıkma😊 Allah saglık versin yeter