Eminegecit inşallah düzelir canımm kese görünümü sonradan düzelebiliyor önemli olan içine bebişin gelmesi. benim ilk öğrendiğimde ikiz gebelikti ilk başta 5 haftalıkken karnımdan baktıklarında kesenim birinin şeklinin düzensiz olduğunu söylediler daha sonra yaklaşık 1 hafta sonra tekrar gittiğimde vajinal ultrasonla muayene oldum birinde herşe yolundaydı ama diğer kese tam yuvarlanmış içinde yolk saltı oluşmuş ama bebek yoktu boş gebelik denildi. İnşallah kesenin şekli de düzelir bebişte içine gelir.🙏🏻🙏🏻