yagmuranne Selam kızlar 27 haftalığım triod 6da çıktı dahiliye doktoru bu ilacı verdi 1haftadır kullanıyorum fakat yataktan çıkamıyorum çok uyuyorum böyle bi şey yaşayan oldumu
zengooo yagmuranne canim benimde tiroidim.var bak doktor bana dediki bu hormom sabah erken saatlerde salinir.saati kur 5 e oyle ic dedi vucut ozaman ilacli aligilayomus ozaman
Gul_68 yagmuranne aynı ilacın 100 mg kullanıyorum triod zaten insanı halsiz bırakıyor birde gebelikle beraber zor
Ap300817 Ben 25 lik kullanıyorum uyku yapmadı hiç bana aç karna alıyorum. Sabah 6 gibi chbku onu içince hemen kahvaltı etme denmişti
Fasulyemizzz Ben 18 haftalıgım hamileliğimin basından beri kullanıyorum uyku falan yapmıyor alakası Yok hatta 75 te içiyorum 50de
Fasulyemizzz İlacı sabah. Aç karnına ic 1 saat sonra kahvaltı yap muhakkak ihmal etme cok önemli 6 dan düşmesi lazım
asltrk 3 yıldır içiyorum 125 mg kullanıyorum uyku yapmaz sadece içtikten bir müddet snra kimi insanı lavaboya yollar 🙈
Haticch Ben sabah 6 da içiyorum yarım saat sonra ufak bişeler atıştırıyorum sonra yatıyorum tekrar gün içerisinde içmediğim için uyku problemide yaşamıyorum canım istersen sende bu şekilde yap rahatsız oluyorsan
Ozlmslm Ben kendimi bildim bileli kullanıyorum o hapı uyku yapmadı bendede bu hapı içtiğinizde en az yarım saat bişi yiyip içmeyin doktorum bana böyle demişti
fadimeozbas @yagmuranne uyku yapmıyor canım başka bişiydendir bende 75 mg kullanıyorum hiç öyle olmadı
Elvintos Tsh yüksek olması uyku yapıyor asıl. İlaç tam tersine insanı kendine getiriyor ben 3 yıldır tiroit hastasıyım bu ilaç sayesinde hayatım düzene girdi çocuk sahibi oldum.