nurselies Merhaba heyecanlı uykusuz sancılı sancısız anneler ve adayları; Bugün kontrole gittim ve doktorum 10 haftalık olması gereken bebegimin 11 hafta 2 günlükmüş gibi gelişim gösterdiğini söyledi. Bu ne anlama geliyor ? Tecrübe sahibi annelerden yorum bekliyorum.. Teşekkürler
Mucizebebegim3 nurselies Haha ayni durumdayiz tatlim 10+4normalde bugun gittim 11+2 de gecen haftalardada 9+2 de 10+1 gorunuyoedu hep 1 hafta onde maasallah bu guzel birsye bebegimiz gelisiyor tatlimmmm😊🙏 Gelisimi guzel sagliklarida yerinde olur insallah 😊
Ebru_123 nurselies 20 -25 haftadan sonra gelişim daha önemli şuan o kadar önemli değil. Geç döllenme vs de olabilir. Yanlış hesaplamalar. 1 hafta önde olaması kötü değil normal bir durum
Kubradem Ilk zamanlar böyle önde görünüyor ama sonra büyüdükçe her şeyi haftasıyla uyumlaniyor benimde öyleydi ama artık 35 olduk her sey haftasıyla uyumlu sizin beslenmenize vs şeyler değişiklik gösterebiliyor