Gamm Arkadaşlar merhaba. 25 haftalık ikiz hamileyim. Bir aya yakındır tuvaletimi yapıyorum kalkıyorum beş dakika sonra bianda bişey akıyo iç çamaşırım ıslanıyor günlük ped taşıyo filan. Doktora gittim bebeğin sıvısında bi sıkıntı yok , idrar tahlili de yaptık enfeksyonda yok . Sanırım idrar sızıyo ama anlayamıyorum. Böyle şeyler yaşıyo musunuz normal mi ya da nasıl önüne geçebilirim yardımcı olabilir misiniz ?
Deryadefne23 Gamm ay ben hergun kaçırıyorum 🤣🤣🤣kocam bıle alıstı genemı kaçırdın dıye dalga gecıo🤣🤣sidikli oldum ıyıce
Kubradem Bence ikiz olduğu için baskı çok oluyor idrar torbana ben bile çıkıp tekrar giriyorum anladigim anca ufaktan kaçıyor bazen😅 kegel egzersizi yapabilirsin sürekli çişini sıkıca tutup bırakır gibi yapacaksin o kasları güçlendiriyor her boşlukta tv izlerken iş yaparken yapman gerek
Sabis42 İdrarınızı yaparken tutup tutup bırakın idrarınızı.. oradaki kaslar gelişsin yoksa idrar kaçırmaya devam edersiniz.. hiç olmadığı kadar bir baskı var çünkü idrar torbasına..
Kubradem Gamm vallahi ya millet diyor senin balkon hiç boş kalmıyor sidikli kârı oldum iyice gece bile wcye gidiyorum kaçıyor biraz mecbur degisiyorum eşim beni gece bi pijamayla görüyor sabah başka 😅😅😅😅😅