Mervecrbg eknsnsr98 ben hamileliğimin başından beri düzenli olarak kullanıyorum doktorum içmemi istiyo ne zararı var ki böyle bi soru sordunuz?
Beyzaharun eknsnsr98 coraspin bir kan sulandırıcıdır , kanı pıhtılaşan kişiler içer bende onlardan biriyim , bebeğin ölümüyle alakası olmaz , asıl kanı pıhtılaşan bir anne onu içmezse zaten bebeği ölür .
eknsnsr98 Mervecrbg burda bi hikaye okudum coraspin kullanıyormuş 29. Haftada bebeğini kaybetmiş ondan
Karamelek- eknsnsr98 ben de kullanıyordum ilk hamileligimde canm 30+3te kaybettim bebeğimi ama ilaçtan dolayı değil dedi gittiğim prof lar. Sadece ani amelyt vs olacağı zaman tehlikeli olabiliyor. Genelde doğuma 1 ay kala bıraktırıyorlar. Şuan 34 haftalığım yine kullanıyorum henüz bırakmadık
ayazmoms41 Coraspin kan sulandirici değil mi? Gebelikte kan pıhtılaşmasını engellemek için çoğu insan kullanıyor. Bence onla bi alakası yoktur
Karamelek- eknsnsr98 her şeye bakıldı ama bir sebep bulunmadı canm. Yinede doktorum şuan coraspin ve iğne kullandırıyor 🙇