N22 Sabredin dicem ama söylemek kolay gibi olacak biraz 🤭 Ben 18. Haftanın ortasına kadar banyoda yaşadım resmen. Artık ağlıyordum açım diye. Serumla ayakta duruyordum. Ama çok şükür 1 haftadır iyiym yalnızca sabahları biraz geç kahvaltı yaparsam biraz bulantım oluyor oda aç kalan her insanda olduğu kadar 🙂 Yani azıcık daha sabredin 3 ayda değil ama 4 ayda geçiyor 🙏🏼