DiplomaliEvHanimi ElanrBlkc benimde 15 gün kala leke oldu çok az kahve. Bu sabaha karşı açık pembe. Daha sonra gelen giden yok sadece bel agrim var adetim 13 Kasım. Acaba yerlesmemidir adete kadar beklemeyi dusunuyorm
nurellaam Deletedmom090 ben hamileymisim haberim yokmuş meğer ateş basıyordu sürekli beni birden fenalasiyordim demek hamileydim 😂😂 sonra annem deyince test yaptım ve çıktı
nurellaam Deletedmom090 benim evlendikten sonra düzenim değişti gecikiyodum.hep o yüzden ihtimal vermedim hamile olduğuma ama ateş basinca test yaptım o zaman çıktı
AnneyimHamileyim @Deletedmom090 canım ikinci hamileliğimde adetim 6 gün geçmişti normalde düzenli adet olurdum dedim tamam hamileyim ama yok sonradan adet olmuştum 😏
Deletedmom090 AnneyimHamileyim kimayasal gebelik olmuş qaliba benim adetimde 2 gun geçti saba ha filan adet olurum o zaman belirtileriniz neydi acaba?
ElanrBlkc DiplomaliEvHanimi valla bn ditek 20 liralık testten yaptım. Çok silik çıktı. Sonra da ertesi gün kan yaptım değer 18 çıktı. 7 haftalık hamileyim 😀
NurEto Yesimce canımm gözün aydın olsun rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inş darısı bizlere 🤲💕
Kakulimmm DiplomaliEvHanimi canim niçin oyoe oldu ki acaba bebek mi yerleşti. Kan gelebiliyormuş bu sekilde
DiplomaliEvHanimi Kakulimmm aynen bende merk ediom canim 1cay kasigi kadr anca kahve lekeydi 1kezde pudra pembe leke peceteye geldi baska yok. Bugunde norml seffaf akinti artk. Adete var sabirla beklicem 💙
Deletedmom090 AnneyimHamileyim benim 2 gun geçikti ama umudumu yitirdim ya sen dedin hani 6 gun sonra adet oldum ya bende olurum her alde sabaha filan birazda kasigimda agri var her alde adet olurum