cansn99 Kızlar ben 39+3 haftalık hamileyim. Her postta yorumum vardır )))) Neyse nefesim kesiliyo bugün bebek aşağıda ama nefesim neden daralıyo makat gelişde değil baş aşağıda benim nefesim neden kesiliyo. Aynı haftada olanımız bu tür sıkıntı çekenimiz var mı?
Beyzanurlina cansn99 33+1 haftalıgız soluma yattımda özellikle sankı kalbıme yuklenıyorum gibi nefesim cok daralıyo kasıyorum Gibi sankı kendımı
Ruqeyyam_2018 cansn99 ben 11+1 nefes daralmam var. Nefes alamıyorum boulucaq gibi oluyorum. Öyle oluyorki konuşmakdada zorluk çekiyorum Sağsalim kovuşun sayılı günler kalmış. Darısı bizim başımıza🙏
EymenTuana Ben 7+5 haftadayım nefes daralmam var senin nasıl olmasın ki :) Allah sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻
ylzzz cansn99 benimde nabzım yükseliyor o zaman zor nefes alıyorum dr taşikardi dedi.bende anca nefesim kesiliyo diyordum meğer nabızdanmış
cansn99 Beyzanurlina güzelim bebek daha yukarıdadır sende ondandır da bende neden 1 cm dışında açılmam yok ama bebek aşağıda nefesim neden kesilsin ki🤷♀️🤷♀️🤷♀️