Qbrick Herkese Merhaba, 17+2. Haftadayım artık 2 trimester da bol bol yürüyüş yapın diyorlar, yürüyüşe çıkamadığım zamanlarda leslie yapmayı düşünüyorum aranızda leslie yapan var mı? Teşekkürler şimdiden 🙏