alchn Çok baktim eski pstlara ama hep hangi bez önerisi bulunmuş o kadar çok ki hangisi olduğunu. göremedim o yüzden yeniden yazdım yeni doğan bebek için numrasi ne olmali
Kbramsa alchn ben molfixin yenidoğanını aldım o bitti 2 numara da almıştım şimdi onu kullanıyorum ama bi tık büyük oluyor 15 günlük olmasına rağmen