Dilalina Hamile oldumdan beri canim hep tuzlu eksi seyler çekiyordu halada ayni tatliyla hic aram yok hatta tatli yedimde midem bulaniyor doktora gittimde 12 haftaliktim bebegimin cinsiyetini erkek dedi kafam karisti boyle olan anne adaylari varmi ??🤔🤔🤔
Nur55 Dilalina Canım çok erken daha bide canının çekmesiyle ilgisi yok bence benim de bebeğim erkek ilk zamanlar tatlı denmesine dayanamazdım daha sonraları şerbetli tatlıdan nefret eden ben şerbetli tatlılar yer oldum onlar anlık bence zaman konusunda da bana 13. Haftada bi doktor erkek dedi biri kız dedi şimdi 21 haftalığım erkek 😊
Sabrszanne3535 Dilalina bende sizin gibiydim ekşi yerdim turşu yemeye doyamiyodum cinsiyetimz erkek tatlı yiyemiyodum
Fatmafatma Dilalina hahahah aynen bende oleydim bugun oglumun olucagin ogrendim bende ama 20 haftaligim birazda olsa sekerli sey yemeye basladim ama yinede cok canim istemiyor sekerli olarak jelibon yiyom😍
Pcdshn Kişiye göre değişir ki.. Tatlı erkek, ekşi kız diye bişey yok, benim kız ve normal hayatta çikolata dahi yemem ama canım çok istemişti..
mlssrn Bencede ekşi veya tatlıyla alakası yok bende hep ekşi yedim canım tatlı istemiyordu benimde oğlum olcak😀