Dilaramelissa Bernayksl Sabahları devam ediyor istifra derecesinde ve ara sıra gün ortasında da çıkıyor 🤷🏼♀️Azaldı sadece bitmedi 🤦🏼♀️
Suradamar Bernayksl artık yavaş yavaş geçer iniallah ☺️ Bende 13+6yım kesin olsun diye haftaya gideceğim inşallah bebişimiz de gösterirse öğreneceğiz cinsiyetini ☺️☺️
Fabus Bernayksl birşeyler yiyince azalıyor aç kalınca bulanıyor ama sanki diğer haftalara göre azalma var sizinki de öyle mi
Bernayksl Fabus aynen sürekli yemek yedikçe duzelyrm yoksa bulantı var canım benimde şimdi biraz hafifledi ama
Zelss Bernayksl evet acıkma hissi var birde ağzımda tatsızlık var o gitsin diye sürekli bisey yemek istiyorum
Nur_suzen Merhabalar bende iştahsızlık oldu hiç canım yemek yemek istemiyor bulantılar azaldı ama iştah sorununu çözmek istiyorum artık
Bernayksl Nur_suzen alla alla bende de o kadar iştah var ki engel olamıyorum bazen hamilelikten önce nasıldı iştahınız
Poncik77 Bernayksl ya normalde hareket halinde olunca kasıklarda ağrım olurdu bu sabah adet sancısı gbi sancı olunca ilk kez korktum büyüsün büyüsün bi an önce tekme atsında bend ay bişi mi oldu korkusundan kurtulayım 😅
Bernayksl Nur_suzen bende valla herşeyi yiyorum zararı olur diye korkyrm geri de yağlı tuzlu farketmiyor çünkü
Bernayksl Poncik77 adet zamaninsa ondan da olur canım sknti yoktur merak etme 🙂 hiç belirti olmasa bu seferde niye olmuyor diyecez olduğu daha iyi varlığını bize hissettryr ben burdayım diyor annesi 🥰🥰