eknsnsr98 sizin yaşadığınız yada yaşayacağınız her gebelik farklıdır, başkalarının da farklıdır kendinizi kıyaslamayın.
Ben oğlumu coraspirin ve iğne sonrası doğurdum 2,5 yaşında şu an 32.haftalık hamileyim; coraspirini 2 hafta sonra bırakacağım,iğne de doğuma kadar