fatooss 7 haftalik hamileyim suan hic fazla belirtim yok hamile degilmisim gibi sanki sizlerin nasil geciyor hamileliginiz 😊
Sevgiic fatooss 6 haftalik hamileyim bende kasiklarima ara sira hafif agri giriyor onun disinda sıkıntım yok sizlerde de oluyor mu ?
fatooss GizemBeidokhti keske benimde ole olsada kendimi hamile gibi hissetsem ilk gebeligimde dusuk yaptim bu yuzden bunda korku var icimde gecen hafta kalp atislarini duydum ama gerisini allahima biraktim sag saglim kucagimiza almayi nasip etsin
GizemBeidokhti fatooss sagsalim gelir inşallah bebişler bazıları senin gibi belirtileri yaşamadan geçiriyormuş ne güzel..nerde bende o şans🤪
Mrvpltt fatooss ayni durumdayiz canim bende ilk dusuk yaptim cok tedrginim daha kalp atisida duymadım
trkbykymrv06 ben de 9 haftalığım :) heralde mayıs sonu haziran başı olur doğum .allah hayırlısını nasip etsin sağlıklı bir şekilde inşallaah :)
Loresima3 8+6 dayız bugün ama beni 2 gündür mide bulantısı bitirdi... Progestan da öyle, 1 aydır uyuyorum :((
fatooss Loresima3 doktorum banada vermisti o ilactan gunduz ictigimde bendede asiri mide bulantisi kusma yapiyodu konustum doktorum gece yatmadan once icmemi soledi smdilik bisiyim yok allaha sukur cok agir bi ilac insani yataktan kaldirmiyor
NimM 7+3 den selamlar bgn kalp atışlarını duydum çok şükür ilk gebeliğim🙏 Bende göğüslerim ağrımasa hiç bilmezdim hamile olduğumu ne bulantı ne kusma ne yanma hiç bişi yok...
Busr_Akbay 7+2 benim miniğim de ☺️ mide yanması ve bulantısı var😒 özellikle akşamları cok fazla.. Kokulara karşı cok hassaslaştım ozellikle parfüm vernel kokusuna dayanamiyorum.. Kalp atışını duymak icin se bu salı doktora gideceğim inşallah ☺️
fatooss GizemBeidokhti sadece bi hamile degilken tavugu cok severdim haftada 3 kere yesem yine yerdim ama hamile kaldiktan sonra 1 kere yapiyim dedim ilk defa sevdigim seyden tiksindim simdi yiyemiyom bile
sedasevval bende 7. haftadayım ama belirtilerin hepsi mevcut bulantı mide yanması ekşimesi halsizlik ve uykusuzluk. hep uyuyorum diyenlere çok özeniyorum