yagmuranne Senin 27. Haftan iyi bence ben 19. Haftadayım daha yeni kalktım yataktan yemek yaptım hiçbişey yapmak istemiyorum içimden gelmiyor bunu nasıl aşarım diye düşünmedim canım çünkü doğduktan sonra bizi bi müddet uyutmiyacaklar uykularımızı bolecek bebışlerimiz vakit buldukça yat bence eşin de birşey demiyorsa .